Ако имате затруднения при обработката на плащане на нашия сайт, ви препоръчваме да проверите следното:
-
Дали картата ви е валидна за онлайн покупки?
-
Имате ли стабилна интернет връзка по време на процеса на плащане?
-
Дали сте попълнили правилната информация за картата?
-
Имате ли достатъчен баланс?
-
Дали вашата карта позволява процеси на плащане в друга валута?
Препоръчваме ви да опитате с друг браузър или устройство, да използвате различна карта или да изберете други методи за плащане.
Също така можете да опитате следните действия, за да опитате да отстраните проблема:
-
-
Опреснете браузъра.
-
Изчистете кеша и бисквитките.
-
Използвайте различен браузър.
-
Използвайте различно устройство.
-
Винаги ще получите съобщение за грешка, когато вашето плащане не е одобрено на нашия сайт, моля прочетете го внимателно. Ако имате общо съобщение да се свържете с банката си, моля направете го.
За съжаление, ние нямаме възможност да отстраняваме грешки, свързани с кредитни карти, и това може да бъде нещо, което трябва да съобщите на банката си за помощ.